.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اسامی تحریم کنندگان انتخابات مجلس نهم

کیهان نوشت: چند نماينده اسبق مجلس وابسته به گروهك هاي منحله خواستار تحريم انتخابات شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از کیهان،اين عده كه شامل احمد سلامتيان(هوادار گروهك منافقين)، يوسفي اشكوري(مسافر كنفرانس برلين و سارق لباس روحانيت)، مزروعي و موسوي خوئيني و حقيقت جو(سه عضو فراكسيون مشاركت در مجلس ششم)، اسماعيل گرامي مقدم(سخنگوي متواري حزب اعتماد ملي) و نورالدين پيرموذن مي شوند، همگي از كشور گريخته اند. آنها ادعا كرده اند انتخابات ديگر هيچ فايده اي ندارد و نبايد در آن شركت كرد.

چهره شاخص اين گروه كه به همراهي پسر خود و اميرارجمند، بيانيه هاي منسوب به حزب مشاركت و سازمان مجاهدين(انقلاب) و «جوانان اصلاح طلب» و «شوراي هماهنگي» را به نگارش درمي آورند، رجبعلي مزروعي است ظاهرا تبديل به رابط جريان داخلي با محافل خاص اروپايي شده است. سياه بازي هاي او در مجلس به حدي مشمئزكننده بود كه بارها باعث سرشكستگي طيف متبوع خود شد و حتي به اعتراض رئيس مجلس ششم(كروبي) منجر گرديد. او گفته بود اگر مرگ موش را هم مجاني توزيع كنند، مردم براي آن صف مي كشند. از كلمات قصار ديگر او گفتن اين عبارت بود كه مگر مجلس ششم چقدر وقت و حوصله و تخصص دارد كه علاوه بر وظيفه نمايندگي به قراردادهاي نفتي و... نظارت كند؟!

خاطرنشان مي شود شماري از اين امضاكنندگان هم اكنون در خدمت برخي نهادهاي دون پايه آمريكايي به شكل روزمزدي گذران امور مي كنند هرچند كه وضعيت مزروعي و اميرارجمند متفاوت از بقيه است و در وسط بحران يورو، بودجه هاي هنگفتي را به بهانه اين كه تشكيلات و رسانه خرج دارد، از طرف اروپايي دريافت مي كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.925 seconds.